ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ 

Δυσαναγνωσία: υπάρχουν φωνολογικά ζητήματα ,κάνουν αντιμεταθέσεις ή αντικαταστάσεις γραμμάτων ή λέξεων. Παραλείπουν ή προσθέτουν γράμματα ή συλλαβές. Έχουν αργό και μη κατανοητό ρυθμό στην εκφώνηση, με αποτέλεσμα και τη μειωμένη κατανόηση και αναγνώριση του κειμένου που διαβάζουν.

Δυσορθογραφία: δεν ακολουθούν  βασικούς και απλούς κανόνες στην ορθογραφία. Τα γράμματα είναι άνισα μεταξύ τους και η γραφή ακατάστατη χωρίς κενά και συχνά δεν υπάρχει τονισμός. 

Η σύνταξη και η δομή των προτάσεων είναι αδύναμες και ελλειπής. Αδυναμία παραγωγής γραπτού λόγου ακόμα και αν κατανοούν το περιεχόμενο ή μη κατανόηση του περιεχομένου με αποτέλεσμα να γίνονται λανθασμένες εκτιμήσεις.

Δυσαριθμησία: δυσκολία στην αναγνώριση αριθμών και μαθηματικών συμβόλων καθώς και στην εκτέλεση απλών μαθηματικών εννοιών και υπολογισμών.

Δυσκολία στον τρόπο έκφρασης και περιορισμένο λεξιλόγιο.

Μειωμένη ικανότητα μνήμης και συγκέντρωσης.

Αποσπώνται εύκολα ή έχουν υπερευαισθησία σε εξωτερικά ερεθίσματα .

Επηρεάζεται έντονα η ψυχοσυναισθηματική τους κατάσταση λόγω της συνεχούς ανασφάλειας και έλλειψης αυτοεκτίμησης(Μπότσας & Παντελιάδου,2007).

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο